فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۹۹۴۰
انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۰

کیوی فشار خون را کاهش می دهد

عصر ایران
تاثیر کیوی در کاهش فشار خون بیشتر از خوردن سیب بود به گونه ای که میانگین فشار خون را به میزان 3.6 میلی متر جیوه نسبت به دیگران کاهش داد.


فارس: نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که خوردن روزانه سه عدد کیوی فشار خون را کاهش می دهد.

به گزارش پایگاه "هلس دی نیوز" آمریکا، در این پژوهش از 50 مرد و 68 زن با میانگین سنی 55 سال خواسته شد که به مدت هشت هفته هر روز سه کیوی یا یک سیب بخورند.

نتایج این پژوهش نشان داد که تاثیر کیوی در کاهش فشار خون بیشتر از خوردن سیب بود به گونه ای که میانگین فشار خون را به میزان 3.6 میلی متر جیوه نسبت به دیگران کاهش داد.

این پژوهش با حمایت مالی دانشگاه اسلو صورت گرفت و پژوهشگران دریافتند که خوردن روزانه سه عدد کیوی بهتر از خوردن یک سیب در روز فشار خود را در طول 24 ساعت بهبود بخشید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کیوی ، فشار خون
ارسال به دوستان
captcha
یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۵ واریز شد؛ جزئیات پرداخت به دهک‌های اول تا سوم اگر مایعات روی لپ تاپ ریخت چه کنیم؟ برانکو به فوتبال امارات برگشت؛ پروژه‌ای که خیلی زود مقابل ایران قرار می‌گیرد تلخ‌ترین خبر پس از برد تراکتور؛ دو هوادار جوان در مسیر بازگشت جان باختند چرا زخم سرد می زنیم؟ از علت و علائم تا درمان کریستیانو رونالدو و جورجینا در خانه‌شان ازدواج کردند؛ خبری که همه را غافلگیر کرد (+عکس) هشدار پالایشگاه‌ها درباره بنزین؛ کسری روزانه ۸ میلیون لیتر شد پزشکیان: هرکس می‌تواند مسئولیتی بر عهده بگیرد که به نتیجه برسد، بسم‌الله افزایش شهدای لبنان به ۴ هزار و ۳۴۶ نفر جنگنده‌های اسپانیایی یک پهپاد را در حریم هوایی رومانی سرنگون کردند هشدار نارنجی هواشناسی بوشهر؛ دمای هوا به ۵۰ درجه می‌رسد حمله به کارکنان بیمارستان شهید مدنی کرج؛ یک پرستار با چاقو مجروح شد انصارالله: پاسخ یمن به تحرکات نظامی عربستان قاطع و بازدارنده خواهد بود تولد پنج‌قلوی پسر در تبریز داشتن گواهینامه موتورسیکلت حق زنان است نباید در برابر صدور آن مقاومت کرد