فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۶۳۵۳
انتشار: ۰۸:۰۲ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۶

سلامت قلب با ورزش و ویتامین D

تحقیقات در دانشگاه جان هاپکینز نشان داده است که انجام ورزش و مصرف ویتامین D همراه با هم باعث افزایش سلامت قلب افراد می‌شود و احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از Science daily، انجام ورزش و مصرف ویتامین D هر دو می‌تواند به افزایش سلامت قلب کمک کند. محققان دانشگاه جان هاپکینز نشان دادند که مصرف ویتامین D و انجام ورزش هر دو با هم می‌تواند به سلامت قلب افراد کمک کند.

معمولا افراد فعالیت فیزیکی کمی دارند و ویتامین D بدن افراد زیادی نیز کم است. محققان معتقدند که مردم باید به انجام ورزش و دریافت ویتامین D تشویق شوند. افرادی که بیماری‌های مربوط به استخوان دارند و احساس افسردگی فصلی می‌کنند یا چاقی مفرط دارند باید میزان ویتامین D بدن خود را اندازه‌گیری کنند.

در صورتی که میزان ویتامین D بدن از طریق تغذیه و آفتاب تامین شود نیازی به دریافت مکمل های ویتامین D نیست.

میزان ورزش مورد نیاز برای هر فرد 150 ‌دقیقه در هفته‌ است که باید این مساله رعایت شود تا سلامت قلبی به وجود بیاید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ورزش
ارسال به دوستان
captcha
بازگشایی دوطرفه جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از امشب مراسم خطبه‌خوانی شب شهادت امام رضا (ع) با حضور قالیباف و عراقچی (+عکس) هواپیمای سلطنتی امارات در تهران حضور خاتمی و روحانی در مراسم بزرگداشت والده همسر سید حسن خمینی برکناری و پایان کار سخنگوی کاخ سفید با اعلام رسمی دونالد ترامپ آغاز عرضه بنزین ۵ هزار تومانی برای مسافران در استان کرمان ژاوی سرمربی تیم ملی فوتبال هلند شد اردوغان: حمایت از فلسطین مسئولیتی مشترک برای جهان اسلام است نهاد مدیریت آبراهۀ خلیج‌فارس: تنگۀ هرمز تا پذیرش شروط ایران همچنان بسته است ممنوعیت تردد در محور چالوس و ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های کشور ابراهیم عزیزی: نیت حمله زمینی به ایران در نطفه خفه شد شناسایی پیکر مطهر شهید جاویدالاثر اکبر بابازاده پس از ۳۸ سال این قرص مسکن را بی خطر فرض نکنید نخست‌وزیر عراق از خروج کامل نیروهای خارجی و پایان کار ائتلاف خبر داد تصادف مرگبار دو خودرو در محور آباده استان فارس دو کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت